Tillbakablick

image73Ett oväntat samtal fick mig att inse att jag är redo att titta tillbaka.
Och visst har jag gjort framsteg.
Även om jag aldrig kommer sluta sakna.
Även om jag aldrig kommer sluta ångra att jag gav upp
.

Jag uppskattar verkligen livet nu.
Jag uppskattar mig själv.


Och bara det är väl värdefullt om något?


Sen finns det roliga bitar också..

"Du vet Adam i stora Eva och Adam är här. Sen kom storebrorsan i lilla Eva och Adam hit."

och

Pasta med kryddig korv.

Japp, det var det vi fick till lunch idag. Var faktiskt helt okej.

- "Jag gillar inte ens korv"

- "Jag gillar inte ens pasta"



Hahaha! 
Det är den konstiga K som har fått mig att ta livet med en klackspark och skratta åt det mesta.
Och det är underbart!
 


Kommentarer
Postat av: K

du är underbar

2008-05-09 @ 23:40:57
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0