Saturday night

Home again efter lite äventyr och jag tror jag ska fortsätta denna kväll i helgens tecken - sömn!
Som jag skrev igår och i torsdags så kände jag mig lite hängig, och jag har minst sagt försökt sova bort det.
Jag tror att jag har lyckats :) Känner mig mycket piggare och fräschare även om jag går på ipren.

Så nu blir det att lägga i sig i sängen, tv-mys och ladda batterierna ytterliggare.
Imorgon är det lilla mamsens dag så då finns det en rad grejer vi ska göra till hennes förfogande.


Ett leende kostar så lite : )


It's her heart, afraid of breaking, that never learns to love.
It's her soul, afraid of dying, that never learns to live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0