Bara, bara, bara

Vissa dagar känns det bara såhär.
Ganska hopplöst & väldigt övergivet.
Men det funkar ganska bra.
Det är ändå bara en dag av tio, femton andra.
Vilket skulle innebära två dagar i månaden.
Helt OK måste jag säga.

Det finns scrubs som får en att skratta. (23.30 på 6an)
Det finns vetekuddar som värmer upp kalla sängar och stela nackar.
Det finns något som heter ledig helg, och bara ordet får mig att må lite bättre.



Nu kryper jag i säng och vaknar imorgon, till en ny dag med ett bättre humör.

image91

Ibland är jag crazy och kan inte sluta le.
Ibland är jag lazy och orkar inte med.




Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Despina Minelli

jaa smidigt ju med en radiostyrd som man kan styra över precis själv hihi! Ha en bra dag!

2008-05-23 @ 08:01:46
URL: http://despinaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0