Outescape (Utflykt)

En lektion i skolan. Där jag mest busade lite.
Sen tog jag min Virvlis och åkte och tankade, och sen hämtade upp snyggingen Kristin.
Âh, vilken dag. Har tvivellöst fått mig på betydligt bättre humör :)

Sjukt mycket skratt och farlig bilkörning (med inte mig bakom ratten.....)
Jag har redan kissat på mig massor av gånger.
Dessutom gjorde vi massor med fina fynd!

Jag ska berätta allt för dig sen, bloggis.
Men nu måste jag ut och ta en långprommis i det fina vädret.

Tack till världens världens världens bästa bästa jättejättejättejätte bästa Kristin!!
<3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: K

Du är världens jättejättejättemegabästabästabästa E

2008-04-17 @ 22:55:07
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0