Försöka

ElinNu sa jag faktiskt ta och försöka sova. Kan behöva lite energi.
Känner mig asdeppig fast jag har haft en kanonvecka med sol, glassar och annat kul. Ska jobba hela helgen och har inget, absolut inget att se fram emot :(

Dessutom måste jag till skolan helt ensam på förmiddagen imorgon, fast jag egentligen inte börjar förrän kvart över tolv. Jobbigt och extremt tråkigt :(
Jag orkar absolut inte!!!! Men arbetet i Internationell Ekonomi ska in imorgon och det finns inget annat val. :(

Jobbigt med framtiden och planer om/efter studenten just nu. Sommaren känns inte lika lockande längre, absolut inte. Jobbajobbajobba och ingen resa eller andra äventyr inplanerade. Dessutom har det slagit mig nu att J verkligen ska flytta till Sthlm i juni.... :/

Vad fan håller jag på med? Vakna upp, le mot världen Elin! Precis som du alltid gör.... (:



Alla fick sina lyckliga slut. Alla utom Elin P.

Kommentarer
Postat av: K

Alla barn var glada, alla utom ElinP hon var gladast och fick bästaste slutet av alla. Sådså!

2008-04-25 @ 00:08:39
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: K

Ps jag är uppe längst idag . tvi fick DU sitting bull!

2008-04-25 @ 00:10:26
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0