Sun(ny)day

Åh vilken härlig dag! Igen!
Vaknade vid nio imorse, men var lite trött så jag lade mig och vilade i sängen. Tittade på klockan och så var hon tolv, jisses vad jag hade somnat om ; )
Slappade en liten stund vid poolen när jag hade gått upp, sen blev det återigen en sallad på altanen. Muuums!

image77

Eftermiddagen spenderades med att tvätta bilen, i tubtopp och kjol, hahha. Nästan lika porrigt som på bilden må jag säga. Shit vilken vildmarkstjej jag är ; )
Sen blev det en härlig powerwalk i värmen = underbart!

Nu har familjen BBQ grillat igen. Underbart ; )
Kvällen bör bjuda på lite plugg och undanplock.
Men det känns jävligt omotiverat så jag tror jag skippar't...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tilla

Haha! Juste, den sköningen hade jag glömt.
Hur blir det med bloggdesign, du ville ju ha en ny

Puss

2008-05-11 @ 20:31:28
URL: http://tillat.blogg.se
Postat av: Fredde

ne man kanske ska ta sig bort till andra sidan ön oftare hört att det är lättklädda damer^^
:D

2008-05-11 @ 20:54:25
Postat av: Elin P

Haha, ja du kan ju tänka dig... Fyfan! Här tvättar vi minsann bilarna i kjol och tubtop! ;D

2008-05-11 @ 21:23:29
URL: http://elinpelinp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0