När jag var ensam i skolan...

När jag var ensam i skolan..
När jag var ensam i skolan...
När jag var ensam i skolan..


Hahahaha. ; )
Min kära vän och kompanjon K är inte här idag heller utan är hemma och brottas med huvudvärk.
Därför blir detta ytterliggare en dag full av egna upptäckter. Återigen!
Hm..

Har haft en mycket givande (??) lektion i Redovisning & Beskattning.
Företagsanalys är det som gäller nu. Fattar inte hur och varför vi kan få nya uppgifter såhär sent.
Men men.
Nu blir det snart matte, då gäller det tamejfan att prestera.
Orkar definitivt inte plugga hemma idag.

Det är jättejättetråkigt utan Kristin i skolan :(

Kommentarer
Postat av: Rebecka

shitt, hur klarar du matte D. imponerande :) '
Jag tyckte matte B var svårt :(

2008-05-19 @ 13:14:04
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0