BBQ family

Som vanligt när det är fint väder grillar familjen Persson.
Gott var det. Kycklingspett, ris, sås och sallad! Muums!
Dessutom vitlökar och fejkade fetaostar till. Såna får man inte äta för pappa.
Det är tydligen bara plast och fett i en salig blandning.

image99

Helgen har anlänt (jag har ingen lektion imorgon), och vi får se vad den har att bjuda på.
Planerna verkar vara lite halvt inställda, och jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite besviken.
Första lediga helgen på evigheter känns det som, och jag har inget att se fram emot.
Men men, det dyker väl upp något och om inte annat får jag en välbehövlig recovery efter allt slit med skola och jobb som våren inneburit. Hm..


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0