A man's gotta do...

... what a man's gotta do!

Helt klart dagens citat som jag sa till matteläraren då hon undrade varför jag inte var där igår.
"Förlåt, det kanske var dåligt att inte komma, men jag var tvungen att prioritera. A man's gotta do what a man's gotta do som jag brukar säga.. Eller nej förresten det har jag nog aldrig sagt"

Improviserat som fan idag. Men det får man göra när man inte orkar plugga.
"Ja, det har gått jättebra för oss. Vi vet inte hur bara, eftersom vi har varit jättedåliga!"
Hrm.. Fick en varsin chokladkaka som tack för våran utomordentliga föreläsning om processen i vårt PA.
Hrm.....

Nej, jag kände att jag hade varit ambitiös nog idag så jag åkte hem.
Nu ska jag sitta ute och njuta i solen en stund. Som synd är ligger vinden på här i viken,
meeen

A man's gotta do what a man's gotta do!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: K

vi är så jävla bra.

"Det har gått hur bra som helst, vi vet bara inte hur det gick till"

Otippat fantastiska är vad vi är!

2008-05-28 @ 16:02:36
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0