Skulle bara kunna...

Jag skulle kunna tänka.
Känna efter hur det känns.
Men det orkar jag inte.
Jag är alldeles för upptagen med att leva livet.

( Det är nog ganska tur.
Jag har liksom en känsla av att jag skulle bryta ihop annars.
En stark sådan. )



Imorgon är det partyparty igen. Förhoppningsvis ute i solen till att börja med.
Picnic, vin och drinkar. Myyys!
Sen party satan. I en lite mindre barbielik outfit kanske?
Kanske inte..


Det är inte bra att bli för full mina vänner.
Det är katastrof att vara för nykter.

Kommentarer
Postat av: madde

jag har ingen aning om champagnefrukosten faktiskt.. känns soma tt det är jonis som drar i trådarna.. men ja, vi borde ju verkligen fixa det nu, det närmar sig med stormsteg! lovar att höra av mig ifall vi har möte, men vi har inte haft det på jättelänge.. inte bra!

2008-06-04 @ 00:00:56
URL: http://mentalnotes.blogg.se/
Postat av: K

myyyyycket bra inställning mina kära vän <3

2008-06-04 @ 09:24:46
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0