Once and again

Gosh vilken gårdagkväll!
Toga party utan toga = vinnande koncept!
Men mest egentligen: Elin och Kristin = vinnande koncept!
Och självklart Robert - en lysande bartender!

Kristin var inte riktigt lika lysande.
Hon gav mig en drink som hon hade kämpat ett tag med (kan ju säga att detta inte var den första drinken för kvällen...). Jag ville inte vara dum, men den kändes liiiite för stark
E: Oh, jag måste nog ta i lite mer fruktsoda. Bara liite. Annars helt perfekt.
K: Fruktsoda? Ooops, det glömde jag ha i!

Jag orkar inte ens gå in på fler detaljer. Försöka duger inte.
Allt är bara perfekt. Tack världens bästa Kristin! <3<3

Kommentarer
Postat av: K

haha det där hade jag glömt.

du är ett vinnande koncept darling

2008-06-07 @ 17:17:42
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0