En blondin på bilbesiktning

Besiktningen gick bra, lilla Virvlis klarade sig fint!
Jag: Bilen blev godkänd!
Mamma: VA? Hade du kortkort på dig eller?

Sen kom jag äntligen i kontakt med min longlost honeypie Jonna.
Herregud det var hundra miljarder år sedan så vi bestämde oss för en fika.
Här hade det inte förändrats något. Det är fortfarande jag som är den blåsta av oss två.
Eller inte...
Jonna: Ja, han var skitsnygg!!! Hade beiga shorts på sig, ja du vet sånna här fast kortare (pekar på sina byxor)
Jag: Öh, jag tror faktiskt jag VET var shorts är för något!

Tack för en trevlig eftermiddag med massa prat, skratt och inga tårar. <3<3

På vägen hem fick jag ett telefonsamtal som fick mig att le lite extra! : )
Solen skiner och humöret är på topp igen. Vad kan bli bättre?

Och jag tar studenten om 3 dagar...

Kommentarer
Postat av: K

sjukt.nu

3424 it is.



förlåt !

2008-06-10 @ 17:19:25
URL: http://kristinilini.blogg.se/
Postat av: Camilla

men då! tråkigt att jag hann före då! sett ICA schemat eller? jag jobbar bara till v32, han är väl sur på mej för att jag tog ledigt v27-29, men d får han ta! var d ngt spc på mötet igår?



snart är det fredag, vi ses väl då gumms?

PUSS!

2008-06-10 @ 19:28:16
URL: http://lightblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0