Duktig

Extremt duktig har jag varit idag.

Presterat satan.
Bjuder er här på ett smaskigt litet urval av allt jag har uträttat idag:
- Besiktat bilen.
- Städat rummet. (Inkl. torka spegeln vilket var ett projekt i sig)
- Bäddat rent
- Städat garderoben.
- Köpt tråd till min sjal till balklänningen
- Bytt en kolsyrepatron.
- Tvättat och hängt tvätt.

Nu vill jag inte mer. Jag vill helst av allt dö i soffan med något smaskigt i en stor skål inte långt ifrån mig.
Imorgon börjar det roliga.
Imorgon börjar slutet.


: )

Kommentarer
Postat av: K

nja så duktigt var det inte, försök prestera mer nästa gång ... jaaaaaaaa slutet is close.

2008-06-10 @ 22:34:18
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0