Home Sweet Home

Heemmaaa! : )
And happier than ever.

Hemresan var inte nådig. Eller jo, det trodde vi. Allting gick extremt bra. På tjugo minuter hann vi ut ur planet, samt få våra väskor vilket alla som någon gång landat på Europas segaste flygplats Arlanda, vet är mycket snabbt och geschwindt! En bil hämtade upp oss och körde oss till parkeringen var virvelvinden stod, allting gick supersmidigt. Jonna hade sovit på planet så hon fick köra hem, jag lyckas nästan slumra till i bilen när jag hör Jonnas inte alltför trevliga stämma:
- Fyfan, det kunde inte gå bra hela vägen!

Att det alltid är de goda som drabbas. Norr om södertälje var det totalstopp var vi satt fast i över en timme. Lagom segt och min kisseblåsa höll på att spricka. Som om inte det vore nog gick min ena vindrutetorkare sönder på motorvägen hem från Nyköping. I ösregn. Lyckat!

En sak jag är lärt mig på den här resan:
The love you get is not ever equal to the love you give.
För satan vad vi har gett kärlek. Och vad har vi fått tillbaka?
Jag fick inte ens sitta vid fönstret : (

Jag fick iallafall skrika en grekisk tant rakt upp i  ansiktet. Fast det inte var meningen.
En tant av typ yoghurtförpackning.

Resan har bjudit på värme, båttur, souvlaki, tzatziki, skratt, skrik, svett, skugga, parasoll, grektanter, lefkada och massa annat sånt där som man saknar när man bor i Sverige.

Och för er som undrar var jag hemma kl 6 i morse, jag har inte sovit en blund på ett dygn nu. Fantastiskt!

Bilder kommer eventuellt efter samråd med resesällskapet - J. Larsson.
Samt en sammanfattning av resan. Ni kanske vill veta att vi blev utslängda från hotellpoolen? ; )

Nu ska jag vara extremt duktig och packa upp, tvätta, fixa, duscha osv. Niiice : )

Kommentarer
Postat av: K

woho(: absolut ! klart vi vill höra !!puss<3

2008-07-08 @ 09:04:49
URL: http://kristinilini.blogg.se/
Postat av: Camilla

hey tjejen! hoppas du haft en helt undebar vecka i Greece! har bara en fråga.. kan du jobba lör 26 juli 14-20.15? har smsat dem flesta men inte fått svar :( jag blir nämligen gudmor då och MÅSTE byta bort den... vi ses snart! pusspuss

2008-07-11 @ 19:55:45
URL: http://lightblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0