Trött, trött, trött.

Vad fan har hänt? Energiknippet Elin har träffat sin överman vad gäller damp och helt plötsligt är energin i botten. På högvarv när jag är med dig, men så fort jag sätter mig eller lägger mig ner så somnar jag. Det är inte normalt!
I behov av lite ledighet kanske? Längtar! : )

Idag bestod förmiddagen av Big Business dvs. kontorsjobb hos mamma. Sen blev det PW i blåsten och varma mackor i soffan. Behöver jag ens säga att jag somnade direkt sista tuggan var uppäten? Jag förflyttade mig ifrån soffan till sängen och somnade om igen. Vaknade av att telefonen ringde.

Nu ska jag försöka (!!) göra mig till en människa igen, sen ska jag och Mamsen åka in till Nyk, hämta upp Hanna och gå ut och äta. Myyys!


Tjingeling!




Förövrigt, min blogg slår Kristins i sämsthet ; )

Kommentarer
Postat av: KristinG

Vilken mysig dag pinglan.

Du det är fan jämt.

2008-08-14 @ 17:01:15
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0