Såå seg.

Klockan är halv två och jag har inte gjort ett skit än. Sitter i soffan och vilar ögonen på SATC. Så slöö.
Ont i nacken, huvudet och ryggen och dessutom en jättefinne som gör superont på hakan. Jo, jag har varit i bättre form tack. Imorgon börjar en hård jobb-helg som ger mig extrema klumpar i magen. Men det är bara att bita i det sura äpplet, tänka på plånboken och förövrigt tänka på att jag är ledig nästa vecka. Så skönt det ska bli. Extremt välbehövligt.



Kanske ska försöka ta tag i mitt liv ?
Eller inte....



Äh, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: KristinG

Upptäckte att jag hade två axlar innan jag gick iväg. Tur att jag upptäckte det annars hade jag inte fått med mig den sista väskan ;)

2008-08-21 @ 19:25:48
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0