Hänga gubbe


Kunde inte somna igår på grund av en massa olika saker så jag vaknade konstigt nog inte förrän cirka 10.30 idag. Inte vanligt för att vara mig. Hur som helst, vaknade iallafall med världens huvudvärk och ont i halsen. Känner mig jättehängig, men har inget annat val än att gå till jobbet klockan tre. Fram tills dess blir det dock bara slappa skulle jag tro. Hade tänkt att göra massor, men jag orkar inte. Imorgon blir det långpass dessutom så det är bara att blita ihop.
Gosh, jag. behöver. vara. ledig.

Hur som helst kanske det dök upp en liten hint om en oväntad semester nu vilket skulle vara mer än välbehövligt för alla inblandade.
Sen kanske man skulle ta tag i livet någon gång också? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0