Sleepmorning

Och jag som skulle gå upp tidigt och prestera.
Jag hade ställt klockan på halv åtta, men när jag slog upp mina ögon och möttes av solskenet tittade jag på klockan som då visar - kvart över elva!!
Sköönt, men det var bara att pallra sig upp, göra sig iordning och bege sig till skolan för en viktig och motiverande lektion i Internationell Ekonomi.

Nu sitter jag här och försöker lösa världsfattigdomen, någon som har något förslag får ni gärna höra av er. Muhaha. Det är inte klokt hur orättvist världen är uppbyggd, och tyvärr tror jag inte att jag, Elin P, kan göra speciellt mycket åt det.

Nej, det blir till att fortsätta nu.


Prestera mera mina damer och herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0