Vina utan att svina

image34Oj vilken myskväll!
Började med bästa middagen med bästa familjen. Ryggbiff, klyftpotatis, sparris,majs, vitlökssmör m.m.
Sen åkte jag och lämnade syster hos en kompis och plockade upp Kristin min fina! <3
Sen fortsatte myskvällen för fulla muggar med att vi delade på en god flaska vin och åt nachos.
Gudars skymmning så gott och så trevligt!

K blev nyss hämtad av sin kärlek och jag bör fundera på att krypa ner i min säng och ladda batterierna.
Imorgon blir det mer vin, och svin på hög nivå!

Jag saknar någon att bry mig om.
Jag saknar det så mycket att jag bryr mig om alla andra.

Dagens mest tänkvärdaste...

Mycket klokt, tänktvärt och djupt ikväll. Men allt som oftast ännu mer oklokt.
Nu ska jag hoppa ner i min säng där endast kudden håller mig sällskap.
Och faktiskt, det känns helt okej!! :P


Natti natt!

Kommentarer
Postat av: K

SVINA TODAY :D:D

2008-05-03 @ 09:34:23
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0