Tjugo komma noll

Det sista skolarbetet är klart, mina vänner.
Det sista skolarbetet är klart.
Smaka på ordet. Smaka på att jag har lyckats med konststycket att få MVG i alla kurser.
Samhällsprogrammet/Ekonomi. Extra Språk. Alla Mattekurser man kunde ta som ekonom.
Jag gjorde det. 20.0

Men den största bedriften var inte att göra det bra.
Det var att överhuvudtaget göra det. Det har kännt jävligt omotiverat nu på slutet.
Nu är det två lojjar-veckor kvar och det firade jag och min överdrivet underbara K med en fantastisk dag i solen.
Först kycklingssallad, sen shoopping, sen apelsinjuice, sen mer shopping.
Så jävla bra vi är. Så jävla värda vi är allt!

Tack för en tippentoppen dag min bästa K!! <3<3

Shoppingen resulterade i två kjolar (muuuums), ett par shorts, hårfärg, nagellack och en topp : )
Perfetto!


Kommentarer
Postat av: Jen

taack tack :D

2008-05-29 @ 17:49:20
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: madde

shit ! grattis till 20.0 :) bra jobbat!

själv kämpar jag mig upp o tror jag kommer hamna på 16.. hehe :) snart fria på riktigt!

2008-05-29 @ 18:49:56
URL: http://mentalnotes.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du är verkligen superduktig! Önskar att jag kunde varit lika duktig..eller jag kunde väl ha varit det, men ambitionen försvann nånstans på vägen..och jag hamnar väl på 18 nånting.. :(

2008-05-29 @ 20:43:36
Postat av: Rebecka

Grattis till MVG i allt :)

När tar ni studenten? :D

2008-05-29 @ 21:20:21
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0