Tick tack tick tack

Klockan tickar på och jag borde absolut gå och lägga mig.
Men det finns ju så mycket spännande.
Hux flux har resan börjat planeras och det känns äckligt verkligt.
Så fort man börjar titta på flygbiljetter etc. känns det att det här faktiskt kommer att hända.
Om än i september, om än efter en kämpig sommar.

Finns det något jag skulle kunna älska mer än kärleken själv,
ja då är det att resa.

image58
Det är nu man har chansen mina vänner,
så planera och spekulera. Låt något bli av!
Det ska iallafall jag...


Nattinatt alla resedrömmare!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

En resa vore underbart :)

Godnatt (:

2008-05-06 @ 23:29:11
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0