The day after yesterday

Gårdagen var sådär.
Började mycket bra med god mat och gott vin men blev aldrig speciellt mycket mer egentligen.
Ofta är det såå mycket mysigare och roligare innan man går ut.
Var nog en blandning av trötthet, solsting och höga förväntningar som gjorde det...
Men en helt OK kväll iallafall och som tack för att jag inte röjde satan igår så mår jag jättebra idag :)

Dagen har spenderats slappandes vid poolen, fixat ärenden, ätit en jättegod tonfisksallad och sovit.
Myys!
Nu blir det kladdkakefika, sen ska jag tvätta bilen och ta en PW.


Hoppas ni har en fantastiskt dag i solen!
Imorgon blir det 12 grader har jag hört :/

Kommentarer
Postat av: Rebecka

usch, vill inte att värmen ska försvinna :(

2008-05-11 @ 15:33:49
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0