The day after yesterday

Satan i min gata vilken smooth och skön dag :)
Gick upp sent och gosade med mamma Kristin och pappa Patrik en stund.
Ja, när jag hade hittat pappa vill säga.
SATC, latte och mackor samt rester från gårdagens snacks stod på tapeten!

Sen gjorde jag och K ett ryck och städade upp efter våra bravader,
vi försökte göra oss till respektabla människor och åkte och köpte glass.
Muums och myys! <3

Sen åkte jag hem i virvlis och lagade tacos med mamsen.
Gott gott gott men jag kunde inte äta typ.

Kvällen spenderades fram tills nyss hos bästa grannarna från stockholm.
Hahaha
Diskussioner om alltifrån fastighetsbranschens utveckling, min jobbinsats på Recipharm till svineri, skidåkning och jorden runt resor.
Elin, vad gör man egentligen när man svinar??


Kommentarer
Postat av: K

the big question som alla ställer sig förutom vi :D

2008-05-02 @ 11:15:47
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0