Snoppkorv blev blatte

Extremt äcklig mat i skolan. Frukostkorv med senapssås.
Jag hatar frukost. Jag hatar senap. Jag hatar korv.
Fy satan!
Behöver jag säga att det fick bli en latte istället? Jag och K var där tillsammans för första gången på länge.
- Herregud, dom kunde ju ha trott att vi hade träffat någon ny!!

JESUS, det är ju inte ens varmt!

image59Imorgon blir det förmodligen och förhoppningsvis drinkar och sol vid poolen om vädret håller i sig.
Hoppas hoppas hoppas.
- Kristin, isåfall kommer jag drinka tors, fre, lör. Är det verkligen okej?
- Ja, det är det. För det är studentenslyckligadagar Elin och då måste man vara lycklig och drinka!

Först ut på listan står lätt Strawberry Daiquiri

Vi var lite bittra på förmiddagen.
Men en varsin latte och drinkplaner lättade upp stämningen hos blondin 1 och 2 som vimlar vidare på nya äventyr i högklackat. (Ibland i vildmarken).


Otippat. Fantastiskt.
Otippat fantastiskt.
Ciao belli!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Sv: Haha, fan vad skön! jag ska prestera som ett as :D

2008-05-07 @ 12:45:42
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Rebecka

va äcklig den där korven lät :S

2008-05-07 @ 13:05:34
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0