Shoeshopping

Eftermiddagens planer blev inställda så istället följde jag med mamsen på uppdrag. Jag blev hennes privata chaufför, ganska passande, då det är mors dag och allt ; )

Blev lite shoeshopping också, ett par blanka svarta pumps med låg klack. Alltid användbart!
Finns det någon bättre sysselsättning än shoeshopping, soliga söndageftermiddagar?


Hur som haver, jag har fått massor gjort idag. Städat rummet, ute och gått, uppvaktat mamsen, fixelixat, målat naglarna och bara myst. Hade gärna legat en stund vid poolen idag också, men liksom det är inte varje dag man hinner det, haha ; )

Vi håller på att laga morsdags-middag till mamma, dock får pappa sköta grillningen. Men alla tillbehören är på G och jag är mer än hungrig. Till efterrätt vankas det dessutom svenska jordgubbar med glass. Muuuuums!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: K

ja att ligga i solen.

inte bokstavligt dock ;)



varmamackor?

2008-05-25 @ 20:55:10
URL: http://kristinilini.blogg.se/
Postat av: K

hahah ja precis.DEt blir både cancer OCH lyxfällan för min del.



givetvis det är otroligt mycket vi ska hinna under dessa tre kvar varande veckor "i skolan" gaah . Varma mackor på torsdag, för att fira ? Fredag, supa för att fira ?, Lördag, supa för att gårdagen blev så lyckad ? SVAR JA!!

2008-05-25 @ 21:10:59
URL: http://kristinilini.blogg.se/
Postat av: K

ps. jag är girig

2008-05-25 @ 21:11:20
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0