Pooldag!!

Gosh vilken skön dag vid poolen.
Efter mycket om och men - beslutsångest - bestämde sig jag och även K oss för att åka hem till mig och glassa vid poolen. Ceasarsallad, nachos och jordgubbsdrink. Inte helt fel må jag säga :)

image64

Hade hur mysigt som helst, men mitt dåliga samvete knackar på för att ligga vid poolen en hel dag. Dock tror jag att det där var det minsta jag behövde efter allting hit och dit. Solen är ju trots allt vår enda ursprungliga energikälla.

Mysigt var det iallafall!

Tack bästa K! <3



Jesus amalia, som jag brukar säga.
Varför varför varför?
Vi kan bara hålla tummarna...

: (

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Va mysigt :)

2008-05-08 @ 19:58:23
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0