Planering & Möjligheter

Helt plötsligt känns allting så möjligt, och enkelt och att det verkligen kommer att kunna ske.
Det här är vad jag behöver och vad jag vill och helst av allt vill jag bara åka nuu!
Men det är mycket som ska planeras och det är väl tur i oturen att jag har sommaren på mig att fixa och dona och planera.

Jag tror att världen väntar på mig därute : )

Jag kommer naturligtvis att berätta allt om mitt tänkta äventyr här i bloggen allteftersom planerna blir spikade. Men just nu är det mesta tankar och lösa idéer som kommer att sättas ihop till ett koncept för några månader i mitt liv. Jag tror att det kommer bli fantastiskt.

image83

Nu däremot, blir det snart spaghetti och köttfärsås här på hemmaplan.
Och det är väl inte fy skam det heller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0