Peptalk

Efter en kämpig gårdag med huvudvärk och press kände jag att jag behövde ha ett litet peptalk med mig själv i morse. Ibland måste man bara intala sig själv att man är extremt jävla bra och egentligen nästintill bäst i världen helt enkelt. Dessutom sket jag i min nya filosofi om att undvika värktabletter och tryckte i mig en ipren och körde till på ett stort leende. Otippat effektivt och fantastiskt faktiskt!

Det blev en helt OK dag. Har kanske inte fått så mycket gjort, men livet känns onekligen betydligt lättare.
Jag (och självklart min oumbärliga vän och kompanjon K) har fått en himla massa beröm och cred ifrån olika håll om diverse utförda uppdrag. Känns mer än kul! Och ger pepp i sig.. :)

Idag har jag lite att prestera, men det känns inte ens så jobbigt.
Mindre än en månad kvar till studenten nu. Nedräkningen har börjat på allvar!

image82
En stor jävla PUSS till alla som kör peptalk med sig själva!
Och en extremt jävla stor parodi på K's "vimla lugnt" - fraser.... ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är väl klart att man ska tycka att man är förjävla bra :D sen är det alltid kul att få beröm, oavsett vad man får beröm för :)

2008-05-14 @ 17:09:43
Postat av: Elin P

Absolut : )

2008-05-14 @ 17:34:01
URL: http://elinpelinp.blogg.se
Postat av: K

jag är en stor jävla parodi

2008-05-14 @ 18:54:34
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0