Normal konversation (??)

Jag och K planerar eventuella sommaräventyr.

K: Ja, men vi måste åka till Läppe så ska vi dricka rödvin och jag ska visa dig allt!
E: Ja, det har du faktiskt lovat. Men liksom jag tycker inte ens om rödvin.
K: Nemen ändå, vi kan sitta där i varsin stol, grilla lite, dricka rödvin, gå ner till vattnet. Mja, det ligger vid hjälmaren, det är sötvatten så det kanske är lite skabbigt, men det finns jättefina promenader.
E: Fint Kristin, men det låter lite mer som en resa du och Patrik (hennes pojkvän) borde göra. Liksom, det låter jätteromantiskt och det är väl fint men liksom jag tycker inte om rödvin och jag tycker inte om fina promenader.
K: Hm... Men det gör inte Patrik heller.
Tyst i en minut.
K: Och inte jag heller!
Tyst i fem minuter.
K: Men du, varför tar vi inte bara vitt vin istället och går snabba promenader?

image94

Behöver jag säga att den här tjejen är Einstein?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0