Monday morning

Måndag morgon och jag är pigg som en lärka.
Bra start på dagen med en smoothie och en latte. Fantastico!
Idag ska jag vara mer än produktiv, har massor att göra.

Blir skola i ett par timmar nu.
( Jag ska nog vara miljövänlig och låta bilen stå här hemma. )
Sen blir det fixelix och sedan matteplugg.
Imorgon är det Nationellt Prov i Matte D, vilket innebär fem timmars matteskrivning.
Det minsta man kan begära är en kycklingssallad och en cola!

image89
Jag ser brunhårig ut på bilden. Detta är förstås inte fallet.

Nu blir det fylla på lattemuggen lite, fixa klart och sen sticka!

Ha en utomordentligt bra dag i det soliga men kalla vädret!

Kommentarer
Postat av: K

du är snygg

2008-05-19 @ 13:51:28
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0