Jesus Amalia

image68Herregud vilken dag.
En lektion i skolan, där jag var minst sagt effektiv. Därefter en massa uppdrag.
Stupade här hemma och vaknade av doften av grillat. Underbart!
Nu har family Persson ätit grillade grillspett med klyftpotatis, grönsaker, vitlök och kall sås. Muums!

Helgens planer blev lite omdirigerade så det blir hemmakväll ikväll.
Mer än skönt, kan verkligen behövas!
Är ledig imorgon så hoppas på fint väder, och sen är det ju grillning och fest på kvällen.

Livet kunde vara sämre.
Betydligt sämre.

Ska bli extremt skönt att dö i soffan sen kan jag meddela.
Jag är så trött att jag ser dubbelt.
Den här veckan har varit kämpig, på många fronter.
Men nu är det helg och vi får ta igen oss, och framförallt hålla tummarna ännu lite hårdare.

Jag bjuder på en gammal partybild en hemmakväll som denna :D

Arrividerci!

Kommentarer
Postat av: K

Sötnos (:
"Är det normalt att jag går och tänker , undra vad Elin har för sig?"

2008-05-09 @ 19:20:09
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0