Inte tiptop

image90Är inte på tiptop-nivån idag heller, men försöker prestera så gott jag kan.
Huvudet, nacken och ryggen värker och jag är yr idag också.
Skrev iallafall nationella provet i matte, vilket gick sådär. Inte MVG, men det borde inte spela någon roll.
Sen presterade jag lite andra saker, såsom infolayout presentation och sen försökte jag hjälpa K med redovisning & beskattning.

Det ösregnade när jag skulle hem så jag blev dyngsur av att gå till bilen, eftersom jag fick ställa mig längst bort i stan eftersom jag inte förstod att jag visst fick plats på grusparkeringen utan trodde att någon bara ville visa upp sin fina macka. Hahaha. Jag skriver osammanhängande, jag vet. Men mitt huvud fungerar rätt så osammanhängande just nu.

Blev iallafall latte och mammas bullar när jag kom hem. Tyckte jag behövde det!
Ska försöka prestera en hel del idag, både vad gäller plugg och annat.
Och försöka komma i säng hyfsat.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0