Herregud!

Herregud vilken hejdundrande valborg det var igår.
Morgonens stora fråga
- Hade vi kul igår?

Vi har ingen aning. Jag och min älskade K var överallt och ingenstans hela kvällen. Med K's hjälp smusslade vi oss förbi en kö på tio, NEJ TJUGO meter!! Vi schwischade från det ena stället till det andra och var allmänt på topp. Hur kul som helst.

Kvällen (???) började 11.50 med vin. Sen bubbel och matlagning. Jag presterade en extremt god kyckling hemma hos Gunnarssons. Fantastico! Massor med godsaker, gott vin och sen fjortiscider på bussen till stan. Hur mys som helst och hur mycket prat och skratt som helst! Tre år av vin, svin och stora prestationer! Love love love!! <3

Först mösspåtagning på Nico, och vi som trodde att våra mössor skulle bli helt tomma. Så  var inte fallet kan jag meddela. Sen satte vi oss på O'learys med två trosabor, nämligen Calle och Fredrik, för att dricka öl. Ja, ni läste rätt, ÖL! På grund av den valda drycken var jag på extremt dåligt humör tills ängeln Calle sa: "jag tar din öl, så kan du ta ett glas vin Elin". Då blev jag extremt nöjd och extremt fnittrig.

Sen  blev det Birgers för hela slanten där vi hade kul kul kul. Sen flög vi som sagt runt i halva stan och helt plötsligt hittade vi Mamma och Pappa i en bil på väg för att hämta syster. K var noga med att berätta exakt ALLT för dem och hade nog gärna stått där i timmar och pratat. Hahahaaaa!

En mycket god Pizza blev det också, och ett oväntat återseende med löfte om efterfest som vi skippade. Hahaha! Fyfan vad party vi var!! Det bar av hemåt med mamma Kristin och pappa Patrik och jag somnade tryggt när föräldrarna nattat mig. Haha.

- Var är pappa??


Tack min underbara fjolliga Kristin för en helt underbar och sjuk kväll! På lördag slår vi till igen!

Kommentarer
Postat av: kristin

"Godmorgon Elin"
"Var är pappa?"

Inget inget inget kan slå våra prestationer.
hjärtahjärtahjärtar DIG!

2008-05-01 @ 21:27:36
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: K

Jag kunde minst ha stått i en timme och berätta för Familjen persson om kvällens bravader!
hahhaha

2008-05-01 @ 21:28:37
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0