Hard rock night

Herrejesus amalia vilken kväll!
Började med massa mys, tjejsnack och gott hemma hos världens bästa K<3<3
Sen var det hårdrock för fulla muggar. Lite segt till en början, men inte när pappa P's grabbar kom upp på scen.
Nej, då var vi minsann party som få.

image87

Vilka coolingar va?
Och vi rockade på som fan trots att vi inte fick några t-shirtar. Haha ; D
Tack till mitt absoluta favoritpar,  Pappa P och Kristin G, för en helt fantastisk kväll.
Mer än lyckat, mer än lyckat!

Nu är jag mer än trött, och mer än tio timmars arbete väntar.
Det är hårt för de hårda jawohl.
Jag klarar det mesta.

Kanske dags att försöka göra sig till en människa igen?
Förövrigt Kristin så var det extremt o-gott med maxbox på vägen hem ; )
För att inte säga äckligt.



Livet kanske går vidare ändå?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ha en bra dag :)

2008-05-18 @ 12:18:34
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se
Postat av: K

oh tack och lov att det var ogott. för jag var sugen som få. Men tack för en underbart lyckad kväll !!!

2008-05-18 @ 20:44:52
URL: http://kristinilini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0