Egenskaper

Först råkar jag måla naglarna med ett 15 år gammalt nagellack. (Jag överdriver inte)
Sedan misslyckas jag med att rosta bröd så att min mackor inte bara är hårda som skorpor utan dessutom smakar brända skorpor.
Sedan har jag sönder vår soptunna i köket så jag måste krypa in under diskbänken och ni kan ju gissa vad som händer med nymålade naglar då?
Till råga på allt bakade jag igår en inte alltför god äppelkaka.
Nej nu fattas det bara att gå och lägga sig och kolla på norska TV3. Då är dagen fulländad ; )



Fildelning??????


Önskvärda egenskaper på William är numera även att vara huslig, alltså bra på att baka, städa och laga mat.
Samt får han hemskt gärna vara massör / naprapat / vadsomhelst som masserar min onda rygg och nacke.


Jesus Amalia.


Är. Detta. Norge. ????????????

Kommentarer
Postat av: Stina H

vilken fin blogg.

vad har du gjort idag?

2008-05-28 @ 00:03:40
URL: http://stinaharring.blogg.se/
Postat av: K

hahaha du har bra egenskaper du! William behöver bara komplettera mer än hälften av den ;)

2008-05-28 @ 07:34:41
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0