Defeated

Gosh bloggen, jag har ju glömt att berätta!
(Men tro inte att jag redan har glömt det helt, K.)

Idag när vi skulle gå och äta ville jag busa lite med K så jag stängde igen en dörr mitt framför henne så hon var tvungen att öppna den igen. Lite busigt, men absolut inte elakt eller dumt, nej precis.

Damp 1, aka. Kristin G, blev dock helt galen, tog sats och sprang och knuffade mig när jag stod och väntade med Calle vid trappan.  Problemet var bara att jag slog i huvudet ashårt i en metall-list på väggen så det ekade i hela trapphuset!!! Jag överdriver inte nu, till och med Calle blev livrädd!! 

Jag fick asont i huvudet, ni vet så man inte kan hålla tårarna tillbaka. I några minuter stod jag och skrattade och grät på samma gång. Jag blev minst sagt snurrig och K fick dåligt samvete så heter duga. Det slutade med att jag fick Latte och glass efter lunchen för att hon mådde så dåligt. Och visst, ge mig bara något gott så blir jag glad igen :D

image97

Skönaste kommentaren kom ändå ifrån Calle.
(När jag hade återhämtat mig och torkat tårarna....)

- Det här kommer med på bloggen va?

Kommentarer
Postat av: K

jag är ju fan damp 1 . Det hade jag glömt. Tony är smart som kör i kronologisk ordning . Och nej , jag tror aldrig du kommer glömma detta. Ett Men För Livet.

2008-05-21 @ 20:38:51
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: LOVISA

Hahaha :d knasigt värre!

"-Det här kommer med på bloggen va?"
skön kommentar :D

2008-05-21 @ 23:48:41
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: Rebecka

haha konversationen du la upp tidigare med dig och K om sommaräventyr var rolig, haha. ni är så söta :)

hoppas ditt huvud mår bätte.

2008-05-21 @ 23:56:34
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0