Utmaning

Blev utmanad av Tilla att göra den här listan, och vad kan passa bättre när man sitter här med frukost och kaffe framför datorn en dag som denna?

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Packa klart min packning.
2.. Röja upp lite här på mitt rum.
3. Göra mig semesterfin, dvs. duscha, peela, raka benen.
4. Åka och hämta upp Jonna för diverse uppdrag på vägen till Arlanda.
5. Åker till Grekland !! ;D

Extremt givande dag att göra en sån här lista på. Mitt liv känns med ens väldigt intressant : D

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag bodde i Täby, var 8 år och hade antagligen precis fått sommarlov och slutat andra klass. Min fritid spenderades med kompisar, dans och en massa andra skitsaker som barn gör. Jag gillar inte barn.

Ställen du bott på?
Två ställen i Täby och numera här ute på Ön in the middle of nowhere ; P

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Köpa en lägenhet i Sthlm
- Köpa en lägenhet någon annanstans
- Travel the world!!!!!!!!!
- Skänka pengar till bättre behövande och viktiga projekt. (Gosh, biljonär är MYCKET pengar...)

Personer jag utmanar -
Du, du, du och du!
Haha känn dig träffad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0