Planning on travelling

Imorgon åker vi,
och jag har inte ens hunnit känna efter än.
Har packat lite nu, några linnen, shorts, bikini och kjol.
Man behöver inte ha med sig så mycket. ; )
Ska packa klart imorgon för vi åker inte förräns efter lunch.




Det ska bli underbart, en riktig tjejresa vilket känns hur kul som helst!
Vi kommer ha det så mysigt med sol, bad, värme, drinkar, god mat, fika, strosande, shopping, kanske lite partajande beroende på var vi hamnar. Perfetto som jag själv skulle ha sagt!

Nu ska jag lägga mig och fila naglarna och ladda batterierna för att fixa det sista imorgon.
Full fart hela tiden, men jag gillar det något enormt!



Nattinatt!!!

Kommentarer
Postat av: Katie

Ha en helt underbar resa då! jag är så himla avundsjuk. Ska kolla på biljetter tror jag. Haha!

2008-06-30 @ 00:38:13
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: K

Ha det underbart nu :D

2008-06-30 @ 07:06:52
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0