Måndag

Jag har undrat när den här dagen skulle komma.
En dag när jag inte känner mig på topp.
Solen skiner och allvarligt talat ger jag blanka fan i det.
Jag har världens mensvärk, känner mig som en blek och fet val som dallrar runt här hemma.
Detta trots att jag sovit 12 timmar inatt och innan dess haft världens bästa helg.

Jag har vart på topp sen mitten av april. Nu tar jag en PMS-dag där jag gnäller.
Jag orkar inte. Jag vill inte.
Jag vill ta ytterliggare 3-4 dagars paus från verkligheten innan fixelix med studenten börjar.

Men nu är det ju inte så.
Och mitt nya, positiva (jävligt skrämmande en dag som denna) jag säger:
gilla läget, Elin fucking P!!!

Så jag ska väl fixa lite frukost / lunch nu.....
Ut i solen en stund och samla energi.
Energi till att gnälla ännu mer..

Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0