Givetvis & jesu amalia

Idag har jag, för att använda ett snart redan uttjatat uttryck, hållt på med så jävla mycket skit. Jag har varit effektiv, det har jag. Satan vad jag har presterat. Tvättat både min och pappsens bilar invändigt och utvändigt, badat, PW, och allmänt fixelix. Dagen har försvunnit för mig!
Sen startade inte min bil för jag visst hade haft radion på, så batteriet hade tagit slut. Därför har jag vart ute på en liten sväng (bokstavligt talat) för att ladda batterierna. Avslutades på Coop Extra för inköp av nödvändigheter såsom snacks!

Asbra!

Gårdagen var minst sagt trevlig. Minst sagt mycket trevlig.
Först pizza här hemma med syster och hennes kompis. Sen en massa skit och jag trodde jag skulle hämta mamma och pappa "miss i nassen" men obviously not. Hur somhelst blev det askalas med film och trevligt sällskap : )

Jag hade tänkt att städa idag (som så många andra dagar) men helt enkelt inte hunnit. Nu är klockan halv tio snart så det känns lite överambitiöst att sätta fart. Speciellt när jag har en påse snacks och en tidning som väntar på mig.

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

hej hur mår du?

2008-06-09 @ 11:21:12
URL: http://rebeckamarianneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0