Bilprovningen

Nu ska jag åka och fixa lite ärenden åt mamma, sen ska jag göra något som jag länge fruktat för.
Jag ska besikta bilen!
Hur det kommer gå har jag ingen aning om, desto mindre om jag överhuvudtaget kommer att klara det.
För alla som inte känner mig så är jag nämligen världens otekniskaste och mest bil-okunnigaste människa.
Nu ska jag helt plötsligt åka och visa upp lilla virvelvinden för en besiktningsgubbe.

Jag: Vadå, så ska jag sitta helt ensam med en främmande karl i bilen????
Mamma: Men herregud, det är helt normalt vid vissa skeden här i livet.
Jag: Och en bilbesiktning är just ett sådant skede??

Gosh gosh.
Jag återkommer om resultatet.
Kanske blir jag tvungen att laga min cykel.



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0