Sleepmorning

God morning ladies and gentlemen!
Vaknade först halv åtta men tänkte att nu jävlar får det vara nog så jag somnade om till tio.
Såå skönt : )

Nu ska jag göra någon liten frukost och äta i lugn och ro skulle jag tro. Myys!
Sen ska jag fixelixa.
Bland annat kanske jag skulle ge mig på att färga min utväxt?
Gillar iofs när det är såhär naturligt, men känns som att jag tappat lite blondiefeeling på senaste och jag får väl välja att dra till med fler dumma kommentarer eller att färga så känns det sistnämnda bäst :)


Ciao !

Kommentarer
Postat av: K

weeeeeeei längtar :D

Längtar också till på söndag !!

2008-07-18 @ 14:22:17
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0