Kommer ikapp

Jesus, nu har tröttheten från mina dygn med utebliven sömn börjat komma ikapp.
Sov tills nu, och det är inte vanligt mina vänner.
Dessutom känner jag fortfarande mig  jättetrött och darrig i kroppen.
Sova, sova, sova.

Jag orkar faktiskt inte ha ångest över att det är fint väder ute och man absolut borde göra något annat än att sova och blogga, som exempelvis en PW eller lunch ute i solen. Nej, nu måste jag bara komma ikapp igen. Både vad gäller sömn och annat.

Gårdagen var för övrigt mycket trevlig, oväntat mycket trevlig.
Eller otippad fantastisk som vi brukar säga , mina vänner!

Kommentarer
Postat av: K

ja precis (: Ja vi får ta nästa vecka på tisdagen eller ngt, lär va rätt död på måndagen för jag ska stänga på söndag på donk. Japp 16 varje dag nästa vecka ! Puss

2008-07-10 @ 15:20:18
URL: http://kristinilini.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag hör bröllopsklockorna ringa.. lala

2008-07-10 @ 16:31:38
URL: http://jompan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0