Illamående

Kämpig dag på jobbet idag även om jag bara jobbade 5 timmar.
Mådde jätteilla, yr och kallsvettig hela dagen. Ätit / Druckit för dåligt kanske?
Imorgon blir det iallafall 07-15 vilket känns lite bättre då det åtminstone är fm-pass.

När jag kom hem fixade jag ceasarsallad till mig själv och slängde mig i soffan med den, nya Cosmo och naturgodis.
Myys!  : )

Nu ska jag fixelixa lite och plocka lite, sen försöka komma i säng skapligt eftersom jag måste upp strax innan 06 imorgon. Almost a bygg-gubbe nu : D

Kommentarer
Postat av: K

jaaaaaa kan vi inte spela kort imorn och mysa.

Jag fick inte göra det idag, ingen vill leka kortspel med K :(

2008-07-14 @ 22:14:42
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0