Future thoughts

Pratade med K nyss och insåg att jag måste ta tag i mitt liv snart.
Om inte i helgen så i nästa vecka. För övrigt blir nästa vecka en riktig djävulsvecka ser jag nu när jag kollar mitt schema. Onsdagen är den enda lediga dagen.

Färgade som sagt i min utväxt förut så nu är jag total blonde again.
Fast egentligen är jag sjukt trött på mitt hår nu.
Konstigt, när jag äntligen fått det nästan precis som jag vill ha det i flera år.
Långt, blondt och tjockt.
& extremt tråkigt...



Viktiga tankar om framtiden och hår här ; )

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaa eller hur? patetiska människor usch!

ja, jag har pratat med Mathias. ( vet inte om han blev glad..) så det är fixa och klart! TAACK! .v

säg till om du behöver hjälp med ngt pass okey?

vi ses nästa vecka, för då är jag tillbaks.

och föresten, du är ju sååå snygg i håret, klipp dej inte! :) ha en bra helg. pusspuss

2008-07-18 @ 23:14:31
URL: http://lightblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0