Effectively

Jag har varit så satans effektiv idag att jag minsann slocknade en stund på soffan nyss.
Precis som en underbar någon sa att jag skulle göra.
Skulle egentligen vilja städa, dammsuga och göra klart här inne nu men jag orkar faktsikt inte mer.
Det får bli imorgon efter jobbet. Slutar ändå 15 så : )

Allting flyter på extremt bra just nu, och så händer bara mer och mer roliga saker som bara kan ske när allting redan är perfect. Hahaha, hur kul? Hur kul?

Förövrigt ett stort grattis till både J och K som har kommit in på sina utbildningar. Och ett ännu större grattis till mig som inte bestämt ett skit om hösten än ; )

Nu ska jag göra varma mackor och vila!


Kommentarer
Postat av: K

Puss på dig .

2008-07-17 @ 08:17:51
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0