Practical

Usch vilket regnväder. Men det positiva är att jag har varit ledig idag, för första dagen på evigheter känns det som.
Men imorgon är det på't igen bara...
Har lånat minidatorn nu och sitter och surfar lite medan andra i familiy persson håller på med diverse skit.

Idag har jag vart ute och fixat en massa uppdrag och därmed eliminerat en rad klumpar i min lilla mage.
Har förövrigt insett hur praktiskt det är med en alldeles egen byggare bob ; )

Omgiven av alla möjliga tragedier som detta svarta år hittills inneburit,
och mitt upp i alltihopa ska man vara nykär och fantastiskt lycklig.

Hur??


Nu: mys i soffan med vin och godis!

Kommentarer
Postat av: K

tur att vi träffas snart så du får uppdatera mig om diverse skit som du håller på med.

2008-08-09 @ 23:04:39
URL: http://kristinilini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0