Dåligt bloggande

I know. Men jag har för det första ingen fungerande dator, och för det andra ingen inspiration.
Helgen gick snabbt förbi med de många jobbtimmar som var inbokade, och igår hade vi ett litet sent firande för min födelsedag i efterskott. Mys!!
Sen blev det sannerligen äventyr och fixelix på hög nivå. Slocknade hemma hos Hockeyspelaren helt död efter helgen.

Idag blev det jobb hos Mamma på kontoret. Skönt att göra nytta, men imorgon är det ledigt och då ska jag åka till Eskilstuna och hälsa på Farfar och hans Girlfriend.

Mitt nya (lite hälsosammare....) liv går förövrigt toppen. Kom nyss hem från en lång och skön PW och ska hoppa in i duschen innan pappsen kommer hem med Thai-mat.


Allt. Är. Ultimat.


Kommentarer
Postat av: Jonna

mitt hälsosamma liv är kört i botten.

2008-08-18 @ 19:22:48
URL: http://jompan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0