Sandy's Submarines

image6Jag tycker inte om bröd. Iallafall inte speciellt mycket. Men idag när jag och min käre vän och kompanjon K skulle prestera bokslut & deklaration kände jag att jag var hängig, ni vet så som man blir när energin tryter. Vad ska man äta då? När man inte befinner sig på hemmaplan, inte känner för en alltför stor utgift och man tog till McDonalds som nödalternativ igår och inte vill påbörja en ny version av Supersize Me. Vad gör man då?

Det ultimata svaret är att man delar på en XL-submarine ifrån Sandys. Så mycket fyllning att man knappt känner brödet, mättar bra och känns iallafall lite mindre onyttigt än Mc Donalds. Det fick det bli - och det var, som jag brukar säga, otippat fantastiskt! Tummen upp helt enkelt (:


Smaken var medelhavskyckling, och den kombinerades med the standard choice of ours, en varsin XL latte att ta med!

Kommentarer
Postat av: K

vad annars ;)

2008-04-08 @ 22:19:16
URL: http://kristinilini.blogg.se
Postat av: Danni

Åh, det lät riktigt nice ;)

2008-04-08 @ 22:33:27
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0