Ny människa

Åååh, vaknade nyss och känner mig som en helt ny människa igen!
Cirkus tolv timmars sömn i min underbara säng var nog vad som behövdes.
Idag skiner solen, och det ger en mer energi!
Usch vad jag låter gammal.

Häromdagen funderade jag och K på om vi hade blivit tanter.
Det låter så ibland.
- Elin, vi har inte fått något kaffe idag. Jag dör!
- Uuuh, idag är jag helt förstörd.
- Man får ju tänka på att det ska vara praktiskt också.
- Hushållet går faktiskt i första hand.
- Min handkräm är slut.

 Osv. osv. Vi pratar exempelvis svinmycket om vädret! Hrm..

Idag ska jag iallafall vara ännu mer lite tantig och starta min dag med en långpromenad i solskenet. Det behöver jag. Sen blir det till att prestera, prestera, prestera. Matte, Internationell Ekonomi och Finanskunskap står på schemat. Hoppas att få mycket gjort i åtminstone de förstnämnda.

Ha en toppendag i solskenet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0